Płatności, dostawa, wymiana lub zwrot

Płatności, dostawa, wymiana lub zwrot

PŁATNOŚĆ

Oferujemy następujące formy płatności:

  • Szybka płatność BlueMedia
  • Płatność za pobraniem
  • Płatność kartą (za pośrednictwem BlueMedia)
  • Płatność tradycyjnym przelewem bankowym

Nasz rachunek bankowy: ALIOR BANK SA 46 2490 0005 0000 4500 3085 8160

DOSTAWA

Oferujemy następujące możliwości dostawy:

  • Kurier (przedpłata – 16 zł, pobranie – 20 zł)
  • Paczkomaty Inpost (przedpłata – 13 zł)

DARMOWA DOSTAWA DLA ZAMÓWIEŃ ZA KWOTĘ POWYŻEJ 199 PLN W PRZYPADKU PRZEDPŁATY

Produkty które można kupić na sklepchiruca.pl, są w naszym magazynie w Koninie – wysyłki realizujemy codziennie w dni robocze. Zamówienia, które wpływają do godziny 12 [w przypadku dostawy kurierem] lub do godziny 14 [w przypadku dostawy do paczkomatu], staramy się wysłać tego samego dnia. Warunkiem realizacji zamówienia jest jego opłacenie, w szczególnych przypadkach, po uzgodnieniu telefonicznym lub mailowym realizujemy wysyłki na podstawie potwierdzenia przelewu, oczywiście ten wymóg nie dotyczy opcji „pobranie”. W dni kiedy odbieramy dostawy z Hiszpanii, realizacja zamówień może przesunąć się na następny dzień roboczy.

Jesteśmy dystrybutorem marki Chiruca i prowadzimy głównie sprzedaż hurtową, dlatego stany magazynowe cechuje duża zmienność. Jeżeli w danej chwili potrzebny Ci rozmiar, kolor lub model jest niedostępny – zadzwoń lub napisz do nas, sprawdzimy czy nie jest on „zarezerwowany” dla odbiorcy hurtowego lub poinformujemy Cię, kiedy będzie dostępny w oparciu o informację o planowanych dostawach lub podgląd online magazynu producenta w fabryce w Arnedo/La Rioja, w której codziennie jest produkowanych ponad 1.000 par butów. Dostawy z Hiszpanii odbywają się średnio co 2-3 tygodnie, za wyjątkiem sierpnia kiedy fabryka ma przerwę urlopową, tak więc nie będziesz musiał długo czekać na swoje wymarzone buty.


WYMIANA lub ZWROT

W przypadku wymiany na inny rozmiar lub kolor albo rezygnacji z zakupu, prosimy odesłać kupiony produkt na adres podany w rubryce Kontakt.

Przy wymianie zalecamy kontakt telefoniczny lub mailowy w celu potwierdzenia dostępności wybranego produktu i zarezerwowaniu go przez nas. Prosimy o umieszczenie odpowiedniej informacji w przesyłce, pomocne będzie również podanie danych do wysyłki [adres dla kuriera lub kod paczkomatu i mail oraz numer telefonu] – przyspieszy to znacznie przygotowanie i wysłanie przesyłki.

Przy zwrocie koniecznie prosimy o umieszczenie w przesyłce informacji o numerze konta, na który ma być wpłacona zapłata za zwracany zakup – można to zrobić odręcznie na otrzymanej fakturze.

Prosimy aby nie niszczyć pudełek w które są zapakowane buty oraz nie oklejać ich taśmą – najlepiej zapakować je do foliowej torby w której zostały dostarczone.